NB: Alle spørgsmål vedr. salg/køb, opkrævning af boligafgift, varmeregning, ventelister eller andet administativt skal sendes til vores administrator - Boligadministratorerne, Helle Werliin. E-mail: hw@boadm.dk.

Kontakt til bestyrelsen

Bestyrelsen kan kontaktes på én af følgende måder:

  • E-mail – bestyrelse@aurikelgaarden.dk.  (Svar indenfor 5 arbejdsdage)
  • Kontaktformular - Udfyld nedenstående kontaktformular. (Svar indenfor 5 arbejdsdage)
  • Post – Du kan aflevere et brev i den grå postkasse ved indgangen til kælderen mellem nr. 12 og 14. (Svar indenfor 5 arbejdsdage)
  • Kontortid - Hver den 2. torsdag i måneden fra kl. 18.00 - 18.30. (Juli og august holder vi sommerlukket)
  • Telefon – 36 16 53 28. (Kun i akutte tilfælde)

 Respektér venligst, at bestyrelsens medlemmer også bare er menige beboere i foreningen og ikke står til rådighed for dig 24/7. Undlad derfor at opsøge dem på deres private adresse eller stille spørgsmål af forskellig art vedrørende foreningen, blot fordi vi lige er synlige i haven/gården. Brug i stedet én af ovennævnte kontaktmuligheder eller mød op i kontortiden.

Hvis du skulle have lyst til at deltage i foreningsarbejdet eller har idéer/drømme du gerne vil stå for - som f.eks. arbejdsdag, opsætning af juletræ, sociale arrangementer mv. så er du mere end velkommen til at kontakte bestyrelsen. 

Formand, Ronny Holstein Larsen

Næstformand og kasserer, Zara Bohnhof 

Bestyrelsesmedlem, Kent Persson